marți, 9 iunie 2015

Friptura fiarta de pui


Azi vreau sa va zic despre o friptura de pui, frageda si delicioasa ♥♥♥
Vroiam friptura, dar friptura frageda si cu sos, prin urmare m-am gandit imediat la Friptura casei. Pentru ca nu am avut carne de porc, am folosit pulpe de pui si astfel am incercat si aceasta varianta. Delicioasa mancarea asta! ♥♥♥


Ingrediente:
- pulpe de pui (eu am folosit sferturi posterioare de pui)
- 3 foi de dafin
- boabe de piper
- pasta de tomate sau sos de rosii
- 6-7 catei usturoi
- sare si piper negru macinat

Pulpele spalate bine le-am pus la fiert la foc mic, in apa rece in care am adaugat o lingurita de sare. Nu trebuie pusa multa apa, ci doar cat sa acopere carnea de doua degete. Am adunat spuma de cate ori s-a format, iar dupa ce nu s-a mai format spuma, am adaugat in apa foile de dafin si o lingura de boabe de piper negru.


Am lasat pulpele sa fiarba la foc mic pana cand carnea a fost bine fiarta si furculita intra usor in ea.Pulpele fierte le-am asezat intr-o tava incapatoare si le-am presarat cu putina sare si mult piper macinat.


Printre pulpe am presarat usturoiul maruntit, am turnat din apa in care a fiert carnea, cat sa acopere pulpele pe jumatate,  si am adaugat si pasta de tomate.
Tava astfel pregatita am bagat-o la cuptor, la foc mediu, pe raftul din mijloc, pentru 40 minute.


Gatite in acest fel, carnea a ramas frageda si buna, iar sosul a fost delicios ♥♥♥


Reteta de fata este conforma cu dieta Montignac - faza I si dieta Dukan - zile PL.
Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana