miercuri, 24 iunie 2015

Chec dukan cu gem


Pentru ca mai aveam cam jumatate de borcanel dintr-un gem fara zahar, am hotarat sa-l folosesc la ceva dulce. Am adunat repede intr-un bol cateva ingrediente + gemul ce trebuia consumat si am facut un chec bun, pufos si aromat care ne-a facut dimineata mai frumoasa, alaturi de o cafea buna ♥♥♥

Reteta de fata este conforma cu dieta Dukan - din croaziera (daca se foloseste dulceata/gem de rabarbar, de salcam, de trandafiri, de goji, de dovleac, de dovlecel, de morcov) si din consolidare daca se foloseste gem de fructe fara zahar sau cu indulcitor. Este o reteta foarte simpla si cu rezultat delicios ♥♥♥

Ingrediente:
- 4 oua
- 2 linguri tarate ovaz
- 2 linguri tarate de grau
- 1 lingurita faina de konjac
- 2 linguri eritritol cu stevia 1:4
- 3 linguri lapte praf 0.1% grasime
- 4 linguri gem/dulceata permis in dieta
- 1 lingurita bicarbonat stinsa cu 1 lingura otet

Toate ingredientele le-am pus intr-un bol si le-am amestecat bine cu un tel.


Amestecul obtinut l-am turnat intr-o tava inalta de silicon (22 X 13 cm).


Am bagat tava in cuptorasul electric, la 160 grade, foc sus si jos cu ventilatie, pentru 50 minute.


Am scos checul pe un gratar si l-am lasat sa se raceasca, apoi l-am pudrat cu putin lapte praf si l-am portionat.


Este foarte bun si are o culoare foarte frumoasa ♥♥♥



Nu este un chec umed si nici uscat, nu foarte dulce dar nici fad. Este exact asa cum trebuie sa fie ♥♥♥
A fost perfect si la pachetel ♥♥♥


Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana