sâmbătă, 7 februarie 2015

Tort fantezie cu aroma de visine si ciocolata - dukan style


Azi fulguieste usor si vremea este tare mohorata. S-au anuntat ninsori mari, dar zona noastra cred ca va fi mai ferita.
Pentru a insenina aceasta zi am facut un tort fantezie, roz, cu aroma de visine in ciocolata.
Metoda aceasta de "constructie" a tortului am mai folosit-o si in trecut:
Tort Dukan cu iaurt si ness
Tort fantezie cu aroma de caise - dukan
Reteta de fata este conforma cu dieta Dukan - zile PP, incepand cu faza de croaziera.

Ingrediente:
***Blat:
- 5 oua
- 4 linguri tarate ovaz (Pirifan)
- 1 lingurita faina de konjac
- 2 linguri eritritol cu stevia
- 1 lingurita praf de copt
- 1 lingura esenta de ciocolata
***Crema:
- 1 litru lapte 1.5% grasime
- 2 plicuri budinca de vanilie
- 3 linguri eritritol cu stevia
- 2 linguri esenta visine cu ciocolata


Pentru blat am batut albusurile spuma tare cu un praf de sare. Continuand mixarea la viteza maxima, am adaugat galbenusurile, esenta de ciocolata si eritritolul cu stevia.



Taratele de ovaz, faina de konjac si praful de copt le-am amestecat intr-un castronel, apoi le-am incorporat cu ajutorul unui tel in spuma dulce de oua, cu miscari usoare.


Intr-o tava metalica, cu peretii inalti, am turnat doua cani de apa si am asezat in ea o forma de silicon pentru guguluf-trandafir (diametru 22 cm). In forma de silicon am turnat coca si am nivelat usor.


Am copt blatul 60 minute, la foc mediu, pe raftul din mijloc al cuptorului.
Am captusit cu folie de plastic o forma de tort cu diametrul de 24 cm si am asezat cu grija blatul in ea.


Pentru crema am pregatit budinca dupa indicatiile de pe plic, iar cand a fost gata am amestecat in ea esenta visine cu ciocolata. De la esenta budinca a prins o culoare rozalie foarte frumoasa ♥♥♥
Cu ajutorul unei linguri am turnat budinca fierbinte peste blat, avand grija sa nu ramana nici un sant neumplut.



Am lasat tortul in camara peste noapte, iar a doua zi l-am scos cu grija pe un platou si am indepartat folia de plastic.


Deasupra am incercat sa formez fulgi de lapte praf 0.1% grasime cu ajutorul unui sablon pentru decorat cafeaua. Inca nu am reusit sa fac modele perfecte cu aceste sabloane, dar nu ma dau batuta.



Tare mult imi plac sectiunile acestor torturi fantezie ♥♥♥


Tortul a fost foarte bun si aromat ♥♥♥


Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana