miercuri, 18 februarie 2015

Chiftelute surpriza - dukan style


Cica le zice oua scotiene si imi aduc aminte ca am citit pe un blog si o explicatie haioasa pentru denumirea lor: se stie ca scotienii sunt zgarciti;ei au venit cu o idee ingenioasa pentru a face chiftele mari fara a consuma prea multa carne: imbraca un ou intr-o manta subtire de carne si astfel meseanul este pacalit . Nu stiu daca chiar asta este explicatia, dar mi s-a parut logica.

Reteta de fata este conforma cu dieta Dukan - zile PP si dieta Montignac - faza I.

Ingrediente:
- 1 kg carne tocata (eu am avut carne de capra)
- 18 ousoare de prepelita
- 1 ceapa
- 1 ou
- 1 lingura rasa praf de usturoi
- 1 lingurita cimbru uscat
- sare si piper negru macinat
- seminte (optional) - eu am folosit de in si de floarea soarelui
***Semintele de in sunt tolerate in dieta Dukan in limita a 1 lingurita/zi. Semintele de floarea soarelui nu sunt permise in dieta Dukan!

Ousoarele de prepelita le-am fiert si le-am curatat de coaja.
Carnea am tocat-o impreuna cu ceapa, apoi am amestecat-o bine cu oul si condimentele.
Fiecare ousor de prepelita l-am imbracat in manta de carne tocata, apoi fiecare chifteluta am tavalit-o prin seminte de in si seminte de floarea soarelui (acest pas poate fi sarit).
Chiftelutele astfel formate le-am asezat intr-o tava captusita cu hartie de copt.


Am bagat tava in cuptor, pe raftul de sus, la foc mediu, pentru aproximativ 40 minute.


Noi le-am servit alaturi de carnati din carne de capra (facuti de noi), copti pe gratarul pentru aragaz, salata de legume cu maioneza si ardei kapia rosu.


Iata ce frumos arata chiftelutele in sectiune ♥♥♥


Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana