joi, 13 noiembrie 2014

Chec dukan cu cafea macinata


Da, ati citit bine, am folosit cafea macinata. Nu ness, nu praf de cappuccino, ci cafea din boabe, macinata.
Eu iubesc tare cafeaua! ♥♥♥ Imi place mirosul ei, imi place cum arata si mai ales imi place gustul ei ♥♥♥ Nu exista zi fara cafea in viata mea actuala.
Pentru ca am vrut un chec si pentru ca am vrut ceva nou, mi-a venit in minte ideea buclucasa de a folosi in checul meu cafea macinata. Experimentul a avut un rezultat foarte bun, prin urmare postez pe blog reteta pentru aducere aminte.

Reteta de fata este conforma cu dieta Dukan - zile PP, nu contine tolerate si poate fi consumata din faza de atac. Daca considerati drept tolerate 2 linguri de tarate de ovaz din cele 4 folosite, atunci puteti manca checul intreg intr-o singura zi.

Ingrediente:
- 3 oua
- 3 linguri lapte praf 0.1% grasime (gasiti de cumparat pe adiograsime.ro)
- 4 linguri tarate de ovaz (eu am folosit de la Pirifan)
- 1 lingura scuturata de cafea macinata (folositi cafeaua voastra preferata)
- 4 linguri indulcitor pudra ( in cazul meu Clio praf)
- 1 lingurita esenta de migdale ( gasiti de cumparat pe adiograsime.ro)
- un praf de sare (cat iei in 3 degete)


Am separat albusurile de galbenusuri, iar albusurile le-am batut spuma tare cu un praf de sare. Continuand mixarea la viteza maxima, am incorporat in spuma de albusuri indulcitorul pudra si galbenusurile, unul cate unul, mixand bine dupa fiecare in parte.
Taratele de ovaz, laptele praf si cafeaua macinata le-am amestecat bine intr-un castronel.


Cu ajutorul unui tel, cu miscari usoare, am incorporat amestecul uscat in spuma dulce de oua.


Am pregatit o tava de cozonac, pe care am captusit-o cu hartie de copt udata si stoarsa bine.
Amestecul l-am rasturnat in tava de cozonac si l-am nivelat usor.


Am bagat tava in cuptorul fierbinte, pe raftul din mijloc, la foc mediu spre mic pentru 25 - 30 minute.
Ia priviti ce culoare frumoasa are checul copt ♥♥♥ Si sa vedeti ce bine miroase! ♥♥♥


L-am lasat sa-si traga sufletul o jumatate de ora in tava in care l-am copt, apoi am scos checul din tava si am indepartat hartia.


Sa va arat ce interesent arata in sectiune:



Langa o cafea fierbinte a fost perfect ♥♥♥


Se poate insiropa si glazura, sau il puteti taia in doua foi si il umpleti cu bundinca. Eu l-am savurat asa, simplu si tare mi-a placut ♥♥♥




Sa-mi fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana