miercuri, 22 octombrie 2014

Prajituri nunta Nicoleta - august 2014


A venit momentul sa ma laud cu ce-am muncit pentru nunta surorii mele cele mai mici, Nicoleta.
Initial mi-a fost frica sa preiau o comanda asa mare de prajituri, pentru ca ma puteam ocupa de copt doar seara, dupa ce veneam de la serviciu si mi s-a parut ca este timpul prea limitat ca sa onorez la timp comanda. Dupa ce m-am gandit cateva zile de la propunere, mi-am dat seama ca alegand prajiturile potrivite si organizand timpul in mod eficient, voi putea sa fac tot ce-am planuit.
Sora mea nu mi-a impus nici o reteta si nici numarul de sortimente. Mi-a data mana libera sa fac cum cred eu mai bine, iar asta a diminuat mult nivelul de stres.
De la bun inceput am hotarat ca prajiturile vor fi total diferite una de alta si nu am vrut sa am doua sortimente asemanatoare nici macar ca si aroma. Plecand de la aceasta hotarare, am luat blogul si netul la puricat si am ales deserturile pe baza urmatoarelor criterii:
1. sa fie simplu de facut
2. sa poata fi facuta din vreme
3. sa fie ieftina (bugetul trebuia respectat!)
4. sa fie total diferita de celelalte retete alese
5. sa poata fi portionata in bucati mici, cat sa musti de maxim de doua ori din bucata

Dupa gandiri, listari, razgandiri si calculari, am ajuns la urmatoarea lista de retete:
Nuci umplute cu crema caramel
Prăjitura albă cu cremă de lamâie
Biscuiti simpli si deliciosi, cu cocos
Prajitura rasturnata cu nuca prajita si crema de ciocolata
Faguri umpluti cu crema malaga
In plus, am facut o turta pentru mireasa, sa i-o rupa nasa in cap. Reteta:
Cozonac pufos de post, cu rahat



M-am apucat de prajituri luni. Toate trebuiau sa fie gata si aranjate pe platouri pana vineri seara, pentru ca trebuiau apoi impartite: un platou acasa la mire, doua platouri acasa la mireasa si un platou acasa la nasi. In plus am facut cateva cutiute pentru musafirii veniti de departe.
Luni am copt cojile pentru nucile umplute.
Marti am facut crema de caramel si am umplut cojile.
Miercuri am copt fagurii pentru Faguri umpluti cu crema malaga.
Joi am umplut fagurii, am copt foile si am facut Prăjitura albă cu cremă de lamâie si Prajitura rasturnata cu nuca prajita si crema de ciocolata, apoi, seara, am organizat si petrecerea burlacitelor.
Vineri am copt Biscuiti simpli si deliciosi, cu cocos si turta.
Toate au fost gata vineri dupa-amiaza.



Nu mi-a mai ramas decat sa le portionez si sa le asez pe platouri si in cutiute:




Si acum sa ma laud cu sora mea cea frumoasa ♥♥♥




Casa de piatra Nicoleta! Sa fiti fericiti, necazurile sa va ocoleasca si norocul sa va fie prieten!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana