joi, 19 iunie 2014

Ciorba de afumatura cu tarhon


Azi m-am gandit sa aduc in atentia voastra o ciorbica care pare banal de simpla. Este atat de buna, incat era musai sa apara pe blog pentru viitoare aduceri aminte.
Ingredientele necesare sunt foarte putine si accesibile, deci nu exista motive pentru care sa nu incercati macar o data reteta asta.

Reteta de fata este conforma cu dieta Dukan - zile PL.

Ingrediente:
- 2 pulpe de pui afumate (eu am folosit o pulpa si jumatate, plus un spate de pui ramas de la o friptura de pui la punga)
- 1 morcov mare
- 1/2 radacina medie de telina
- 1 ceapa marisoara
- tarhon in otet


Bucatile de carnea le-am curatat de piele si le-am pus la fiert, la foc mic, in 2 litri apa rece. Am spumuit de cate ori a fost nevoie.


Intre timp am taiat ceapa marunt si am razuit morcovul si telina.
Cand nu s-a mai format spuma, am adaugat in oala legumele si am lasat ciorba sa fiarba pana cand carnea a fost bine fiarta.


Am scos pulpele din ciorba, am curatat carnea de pe oase si am pus carnea inapoi in ciorba. Am lasat ciorba sa mai dea un clocot scurt, apoi am oprit focul.
La sfarsit am adaugat tarhon in otet, taiat marunt, si vreo 2-3 linguri de otet din borcanul cu tarhon.
Dupa cum ati observat, nu am adaugat deloc sare. Asta pentru ca nu a fost nevoie.
Am servit ciorbica fierbinte si tare ne-a mai placut ♥♥♥
Delicioasa!!!


Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana