sâmbătă, 21 iunie 2014

Burger de curcan pe ananas la gratar


A venit momentul sa destainui ce am pregatit eu pentru provocarea Mystery box challenge.
Luna aceasta Monica, gazda provocarii din luna iunie 2014, ne-a "dat voie" sa gatim ceva cu cirese, porumb dulce, branza de vaci, ficat de pui, rosii galbene, mazare, carne de curcan, iar ingredientul "vedeta" sa fie ananasul.
Alegerea mea a fost una usoara, mai ales ca de mult planuiam sa prepar acesti burgeri cu ananas la gratar. Pot sa spun ca am fost o norocoasa ca mi s-au potrivit ploile asa bine!

Reteta de fata este conforma cu dieta Dukan - din faza de consolidare.

Ingrediente pentru 4 burgeri/2 portii:
- 230g carne tocata de curcan
- 2 linguri boabe de porumb
- 1 lingura patrunjel verde (eu am avut congelat)
- 1 lingurita mix de condimente pentru carnea de pasare
- 1 lingurita oyster sauce
- 8 felii ananas (eu am avut din conserva)


Am cumparat o pulpa inferioara de curcan. Va sfatuiesc sa nu faceti ca mine daca doriti sa preparati reteta asta! Cumparati carne gata tocata sau bucati de carne de curcan fara os! Dintr-o pulpa de 380g, am ramas cu 230g carne! Carnea am dat-o foarte greu jos de pe os/oase si trebuie sa scoti toate tendoanele alea tari ca osul. Munca de chinez batran si nebun!


Carnea am tocat-o in mixer pana a devenit pasta.


Carnea tocata am amestecat-o cu boabele de porumb, patrunjelul tocat, condimentul pentru pui/curcan si sosul de stridie.


Am impartit compozitia in 4 si cu mainile umede am format 4 chiftele marisoare.


Am lasat tigaia-gratar sa se infierbante, am uns-o cu un servetel imbibat in ulei si am pus burgerii si feliile de ananas la copt.



Pe fiecare farfurie am construit doua turnulete din cate doua felii de ananas copt si un burger de curcan cu boabe de porumb.




Am servit imediat si tare ne-a mai placut! ♥♥♥ Ananasul se potriveste la marele fix cu burgerul de curcan, iar carnea este condimentata exact cat trebuie. ♥♥♥ Foarte bun!!!


Sunt foarte satiosi si gustosi!


Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana