miercuri, 9 aprilie 2014

Rulada de omleta umpluta cu friptura de pui


Azi ma prezint la raport cu o idee de a refolosi resturile de friptura.
Mi-au ramas doua bucati de piept de pui si un pic de sos de la friptura cu rosii si patrunjel, iar eu aveam de hranit trei oameni. Solutia? Rulada de omleta.
Pentru fiecare mesean am pregatit o omleta din 2 oua, pe care am prajit-o intr-o tigaie antiaderenta, fara ulei adaugat.
Pieptul de pui l-am taiat fasii.


Fiecare foaie de omleta am uns-o cu un pic de sos si peste sos am asezat cateva feliute de pui.


Am rulat si gata.


Aceeasi Marie cu alta palarie smiley1653.gif
Perfect pentru mic-dejun, cina, pachetel la serviciu!
Inutil sa mai precizez ca "reteta" de fata este conforma cu dieta Dukan - zile PL, din cauza sosului de friptura care contine legume. Puteti sa puneti doar un pic de ketchup fara zahar in loc de sos si atunci este conform si pentru zilele PP.
Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana