marți, 11 martie 2014

Quiche de legume cu pui


A doua reteta propusa de Carmen este Quiche de legume cu pui. Reteta este conforma cu dieta Dukan - zile PL.

Ingrediente:
- 1 buchet mic brocoli
- 1 dovlecel
- 1 vanata
- 1 pulpa de pui ( fiarta)
- 1 fenicul
- 3 feli țelina
- 4 oua
- 200 ml lapte 0,1%
- 200 gr.branza degresata 0,2%
- piper roșu boabe, chili, sare, nucsoara, busuioc, rosmarin, galgant sau ghimbir

 Am oparit 5 minute brocoli in apa fierbinte, restul legumelor le-am copt putin pe grătar.
 Am fiert si dezosat pulpa de pui si am asezat totul in tava ceramica. 
 Separat am batut ouăle cu lapte, branza si condimentele, am pus peste legume in tava si am pus la cuptor pana s-a rumenit frumos deasupra. A ieșit o bunatate! 
 O reteta ușor de facut. Trebuie sa incerc si cu peste :) Pofta buna tuturor! - Carmen Nitu

Mentionez ca doamna Carmen nu are blog personal, dar are pagina de facebook (Retete Dukanizate) si daca va plac retetele ei si doriti sa vedeti ce altceva a mai facut bun, va invit sa-i dati un like.

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana