duminică, 9 martie 2014

Pui in lapte


Reteta apartine cica lui Jamie Oliver. Eu am vazut-o la Laura Laurentiu si a fost dragoste la prima vedere. ♥
Pentru ca se incadreaza in cerintele Elenei pentru "Dulce Romanie", inscriu reteta la parada din luna martie. Este ultima editie a acestei provocari si sunt sigura ca aceasta ultima parada va fi una fabuloasa. Nu pierdeti deci ocazia si vizitati blogul Elenei la sfarsitul lunii martie!
Reteta de fata este conforma cu dieta Montignac - faza I si dieta Dukan - zile PP, incepand chiar din faza de atac.

Ingrediente:
- 1 pui (cca 1.5 kg)
- 10 catei usturoi (eu nu am avut atat si am completat cu o lingurita praf de usturoi)
- 600 ml lapte 1.5% grasime
- 2 linguri ulei de masline
- coaja de la o lamaie ( doar partea galbena!) - eu am curatat-o cu un cutit special pentru curatat legumele
- 1 lingurita mix ierburi Italia
- sare si piper macinat


Puiul se pregateste intreg in reteta originala, dar al meu era deja taiat bucati. Va asigur ca nu modifica cu nimic rezultatul final!
Am rumenit bucatile de pui in uleiul de masline, intr-o tigaie antiaderenta.


Carnea se lasa in tigaie doar pana isi schimba culoarea, avand grija sa intoarcem bucatelele pe toate partile. Bucatile de carne le-am scos intr-o tava cu peretii inalti, iar uleiul l-am aruncat.


Am presarat carnea cu sare si piper si am adaugat in tava fasiile de coaja de lamaie si cateii de usturoi intregi.


Am turnat si laptele in tava si am presarat la urma ierburile si praful de usturoi.


Am acoperit tava cu folie de aluminiu si am bagat-o in cuptorul fierbinte, pe raftul din mijloc, la foc mediu, pentru o ora.


Dupa o ora, arata asa:


Am scos bucatile de carne in alt vas, iar sosul din tava l-am strecurat si l-am blenduit la viteza maxima cateva minute. Spectaculos s-a transformat intr-un sos cremos si albicios smiley1653.gif



La servire am asezat bucatelele de carne pe farfurie si am turnat peste ele sosul delicios.



Noi am servit alaturi de muraturi asortate si tare ne-a mai placut smiley1653.gif
Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana