miercuri, 19 martie 2014

Ali Nazik dukanizat


De Ali Nazik am mai pomenit eu pe blog si puteti vedea si postarea aceea: Ali Nazik. Este o mancare turceasca delicioasa si toti vor manca cu pofta.
Diferente prea mari intre reteta de atunci si cea de acum nu prea sunt, deci gustul nu sufera modificari majore.
Vreau sa dedic aceasta reteta tuturor fanilor de pe facebook, numarul lor trecand de 3000 la aceasta ora. Multumesc!!!
 Reteta de fata este conforma cu dieta Montignac - faza I si dieta Dukan - zile PL.

Ingrediente:
- 2 borcane de 800g cu vinete coapte si tocate (productie proprie)
- 3 catei usturoi
- 400g iaurt cremos degresat
- 2 cepe
- 2 ardei grasi (eu am avut congelat)
- 2 linguri ulei masline
- 700g pulpe de pui fara piele si os
- o conserva de cubulete de rosii in bulion (380g)
- sare si piper
- patrunjel verde


Pulpele de pui le-am tocat prin masina.
Am taiat marunt ceapa si 2 catei de usturoi, apoi le-am calit impreuna cu putina sare si piper macinat 1-2 minute intr-o tigaie antiaderenta, in cele doua linguri de ulei de masline.



Cand ceapa a devenit sticloasa, am adaugat si ardeiul gras taiat marunt.


Am lasat si ardeiul doua minute sa se imprieteneasca cu ceapa, apoi am adaugat carnea tocata de pui.


Le-am calit pe toate pana cand carnea si-a schimbat culoarea si a devenit albicioasa. Am adaugat in tigaie cubuletele de rosii in bulion si am lasat amestecul sa fiarba 5 minute.


Intr-un castron am amestecat vinetele tocate cu iaurtul, un catel de usturoi maruntit si sare dupa gust. Eu nu am adaugat prea multa sare, deoarece vinetele aveau deja destula sare.


Am potrivit gustul si la amestecul de carne cu sare si piper macinat, apoi am oprit focul.


Intr-un vas cu peretii inalti am turnat amestecul de vinete, deasupra lui am nivelat compozitia de carne, iar la sfarsit am presarat patrunjel verde tocat.


Gata! Dupa cum observati, nu este deloc complicat.
Mancarea se serveste rece, deci nu-i bai daca nu o serviti imediat.




Gustos, satios, simplu de facut ♥
Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana