marți, 4 februarie 2014

Clatite aperitiv cu sunca de curcan


Nu stiti ce sa mai mancati la micul-dejun? Eu va propun azi niste clatitute cu sunca de curcan, foarte simplu de facut, foarte bune si satioase. Puneti alaturi de ele un iaurt sau un kefir si astfel incepeti ziua cu bine.
Reteta de fata este conforma cu dieta Dukan - zile PP, incepand chiar din faza de atac.

Ingrediente:
- 2 oua
- 2 linguri tarate fine de ovaz (recomand Pirifan)
- 1 lingura branza de vaci ( 0,2% grasime) sau tofu
- 3 felii grosute de sunca de curcan, taiate in cubulete


Intr-n castronel am amestecat bine ouale, branza de vaci si taratele de ovaz. Am adaugat la sfarsit cubuletele de sunca si am amestecat. Cu ajutorul unei linguri am pus mici gramajoare din compozitie intr-o tigaie antiaderenta fierbinte, la foc mic. Dupa aproximativ un minut am intors clatitutele si pe partea cealalta, cu ajutorul unei palete din silicon, si le-am mai lasat un minut.


Le-am scos pe o tavita si le-am mancat cu mare pofta.



Merg de minune si la cina sau la pachetel.
Sa-mi fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana