luni, 6 ianuarie 2014

Musaca de pleurotus si piept de pui


Pe acest blog am mai multe versiuni de musaca: Musaca de ciuperci cu carne de curcanMusaca dietetica de vinete, Musaca cu cartofi si carne. Pentru ca este un preparat care permite numeroase modificari dupa bunul plac al cerui care o prepara, in mod sigur colectia mea de mucascale se va mari in mod constant.
Am avut-o pe junioara ajutor de nadejde. De fapt ea a facut aproape totul, deci eu am fost ajutorul ei. Va dati seama cat de " greu" este de preparat smiley1653.gif
Musacaua a iesit foarte buna! ♥♥♥
Reteta de fata este conforma cu dieta Montignac - faza I si dieta Dukan - zile PL.

Ingrediente:
- 1.5 kg pleurotus
- 2 bucati piept de pui (aprox. 1kg)
- 1 ardei gras verde mare
- 1 radacina de telina, potrivit de mare
- 2 cepe
- 1 plic condimente pentru pui ( eu am folosit Galeo)
- 250g branza de vaci
- 3 oua
- 60 ml lapte 1.5% grasime


Junioara a gasit o metoda ingenioasa de a nu plange cand toaca ceapa smiley1653.gif


A tocat la masina pieptul de pui impreuna cu legumele. In compozitia obtinuta a amestecat bine condimentele pentru pui.
Intr-o tava inalta, 20 X 30 cm, captusita cu hartie de copt, a asezat un strat de pleurotus. Peste ciuperci a nivelat compozitia de carne cu legume.


Peste carne a asezat un alt strat de pleurotus.


Intr-un castronel a batut cu o furculita cele trei oua cu branza de vaci si cu laptele. Amestecul obtinut l-a turnat cu lingura pe toata suprafata musacalei.



Tava astfel pregatita am bagat-o la cuptor, la foc mediu, pe raftul din mijloc, pentru aproximativ 50 minute. Deasupra prinde o crusta frumoasa.


Se feliaza foarte frumos si este delicioasa! ♥♥♥



Multumim junioarei pentru masa! A fost buna si gustoasa! ♥


Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana