miercuri, 4 decembrie 2013

Supa dreasa de conopida



Pentru supa asta delicioasa trebuie sa-i multumesc vecinei mele, Simona. La ea am mancat pentru prima data si mi-a placut atat de mult, incat a doua zi am chemat-o la mine sa-mi faca si mie o oala de supa delicioasa.
Multumesc Simona pentru reteta si pentru rabdare!
Reteta de fata este conforma cu dieta Dukan - zile PL.

Ingrediente:
- 1/2 conopida medie, rupta in buchetele
- 1 ceapa nu prea mare
- 2 morcovi
- 1 radacina patrunjel
- 1 ardei gras
- 500 ml suc de rosii
- 1 ou
- 100 ml lapte degresat
- sare
- patrunjel verde

Am pus la fiert 2 litri de apa si legumele le-am taiat marunt marunt.
Cand apa incepe sa fiarba am adaugat ceapa. Dupa 5 minute am adaugat restul legumelor, in afara de conopida, si o lingurita rasa de sare. Am lasat sa fiarba bine legumele, la foc mic.
Dupa ce sunt toate fierte, am adaugat conopida. Conopida se fierbe repede, de aceea nu se pune de la inceput in oala.
Cand conopida a fost fiarta, am adaugat sucul de rosii si am lasat supa sa mai dea un clocot, apoi am oprit focul.
Dupa 15 - 20 minute, am dres supa cu laptele amestecat bine cu galbenusul. Albusului i-am dat drumul in oala cu supa, pentru ca nu aveam ce face cu el.
La final am adaugat patrunjelul tocat marunt.


Se numara printre preferatele mele, deci recomand cu drag supa asta. Neaparat sa incercati si voi!
Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana