miercuri, 25 septembrie 2013

Briose aperitiv cu ton



Pentru luna septembrie 2013, in cadrul Provocarii secrete, mi-a fost repartizat blogul Bucate pe alese. Repartizarile au fost facute de Daiana - Simplu si bun.
Mi-a fost foarte usor de aceasta data sa aleg o reteta pentru a o incerca, pentru ca pe blogul repartizat am gasit o sectiune cu retete conforme cu dieta Dukan. Briosele cu ton au fost o alegere inspirata, mai ales ca junioara vroia sa ma ajute la bucatarie. Aportul meu la aceasta reteta a fost doar desfacerea conservei cu ton, aprinderea focului la cuptor si pozele. Restul, a fost facut in totalitate de junioara, deci ea merita toate laudele si aplauzele. smiley6936.gif

Ingrediente:
- 2 oua
- 1 conserva ton in suc propriu
- 150 g branza de vaci degresata (eu am folosit urda cu 1.5% grasime)
- 3 linguri tarate de ovaz (recomand Pirifan)
- 1 ceapa mica
- sare si piper macinat
- 1/2 lingurita praf de copt


Tonul a fost scurs de zeama.
Ceapa a fost taiata marunt.
Toate ingredientele au fost apoi amestecate bine intr-un bol.


Am aprins focul la cuptor si l-am lasat sa se incalzeasca.
Junioara a impartit compozitia in forme de silicon pentru briose.


Din ingredientele de mai sus au rezultat 9 briose.
Formele pot fi umplute pana sus pentru ca briosele nu cresc aproape deloc la copt.


Am bagat tava la cuptor, pe raftul din mijloc, la foc mediu spre mare, pentru aproape 50 minute.




Sunt foarte pufoase si foarte bune!




Dupa cum ati observat, este o reteta foarte simpla, contine ingrediente putine si accesibile, deci ar fi pacat sa nu incercati macar o data.
Reteta de fata este conforma cu dieta Dukan - zile PP, incepand chiar din faza de atac. Atentie la portia zilnica de tarate de ovaz!
Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana