marți, 16 iulie 2013

Peste la cuptor 2


De cand am descoperit aceasta metoda de a prepara pestele, numai asa l-am facut. smiley107.gif Noi suntem mari mancatori de peste, iar acest fel de mancare este pe primul loc in topul nostru de preferinte. Veti vedea ca pe blog vor aparea si alti pesti pregatiti in acest fel.
Ingredientele sunt pentru tava mare de la aragaz.
Pestele folosit in aceasta reteta a fost prins de sotul meu, mare pescar amator. smiley1653.gif Datorita lui, pestele proaspat nu lipseste din meniul nostru aproape niciodata. smiley5021.gif

Ingrediente:
- peste curatat bine de solzi si maruntaie
- 200 ml apa
- 100 ml otet
- marar proaspat sau uscat
- sare si piper macinat


Pestii i-am lasat intregi de data asta pentru ca nu erau foarte mari. I-am asezat in tava si am turnat peste ei apa si otetul. Deasupra am presarat sare, piper macinat si mult marar.


Tava am bagat-o la cuptor la foc mediu spre mare, pe raftul de sus. Dupa 20 minute am intors pestele si pe partea cealalta si am bagat iar tava la cuptor. Dupa alte 30 minute pestele a fost gata, iar zeama a scazut bine de tot.


L-am servit imediat, de data asta cu ceapa verde.


A fost foarte bun! Neaparat sa incercati!
Reteta de fata este conforma cu dieta Montignac - faza I si dieta Dukan - zile PP.
Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana