luni, 1 iulie 2013

Briose aperitiv cu ciuperci si ceapa verde


Pentru micul dejun am pregatit intr-o dimineata aceste briose aperitiv. Este o reteta versatila si puteti folosi orice alte legume sau carne. Eu am folosit de data asta ciuperci brune si ceapa verde.
Mi-au iesit 12 briose si au disparut imediat de pe tava, deci au fost foarte bune.

Ingrediente:
- 5 oua
- 300g ciuperci brune
- o legatura ceapa verde
- sare si piper macinat


Am aprins focul la cuptor si l-am lasat sa se incalzeasca.
Am taiat marunt ceapa verde si ciupercile brune.
Ouale le-am batut usor cu o furculita. In ele am adaugat bucatile de legume, sare si piper macinat. Am amestecat bine.


Compozitia rezultata am impartit-o in formele de briose.


Am bagat tava la cuptor, pe raftul de sus, la foc mediu spre mic, pentru aproximativ o jumatate de ora.
Cand am observat ca briosele au prins culoare aurie, am scos tava din cuptor.




Le-am servit imediat, cu rosii mititele si dulci.
Reteta de fata este conforma cu dieta Montignac - faza I si dieta Dukan - zile PL.
Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana