marți, 18 iunie 2013

Branzica cremoasa din iaurt - Queso de Yogur


Am descoperit de putina vreme pe Youtube o doamna, Maria Martinez, care gateste conform dietei Dukan. Din mainile ei ies o gramada de minunatii si am incercat si eu multe retete (urmeaza in curand pe blog!!) care ne-au placut foarte mult.
Una dintre aceste incercari este aceasta branzica cremoasa din iaurt.

Ingrediente:
- 900g iaurt 0.1% grasime
- 1 lingura rasa de sare


Iaurtul l-am amestecat bine cu sarea.
Am pregatit o strecuratoare, un castron si o carpa curata. Carpa nu trebuie sa miroasa a detergent sau a balsam, prin urmare va sfatuiesc sa o clatiti in prealabil in otet, sa o lasati sa sa usuce si apoi sa o folositi la acest preparat.
Am pus strecuratoarea in castron si peste strecuratoarea am pus carpa. Am turnat iaurtul si l-am lasat la scurs 24 de ore, in frigider.
Atentie! Nu lasati marginile carpei sa atarne peste strecuratoare pentru ca va veti trezi cu zer in frigider!


Dupa 24 de ore din cele 900g de iaurt am obtinut aproape 250g branzica cremoasa si o gramada de zer.


Maria Martinez ne sfatuieste sa nu aruncam zerul pentru ca este foarte bun pentru spalatul pe fata. Eu il pastrez intr-un borcan cu capac, la frigider.

Sursa mea de inspiratie:


Banzica obtinuta este cremoasa si foarte buna. Poate fi mancata ca atare sau poate fi folosita la diferite preparate.
Incercati si voi!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana