miercuri, 29 mai 2013

Rulada din piept de pui umpluta cu ciuperci si fasole verde


Rulada asta este foarte simplu de facut, arata tare bine in farfurie si este foarte gustoasa!
Da stiu, lauda-te caciula... ^_^ Pai daca nu ma laud eu, atunci cine? Cum sa nu zic de frumusetea asta de rulada?
A fost perfecta la cina langa o salata babana de legume crude, dar a mers foarte bine si la pachetel.
Reteta de fata este conforma cu dieta Dukan - zile PL si dieta Montignac - toate fazele.

Ingrediente pentru 4 rulade lungi cat palma:
- 2 buc piept de pui dezosat si fara piele (aproximativ 1kg)
- 3 fire ceapa verde
- 250g ciuperci brune
- 4 oua
- 150g fasole verde (eu am folosit congelata)
- 1 lingura boia dulce
- sare si piper macinat
***Sos:
- 2 ardei capia verzi
- 2 fire ceapa verde
- 3 linguri sos de soia
- 1 cutie cubulete de rosii in bulion
- 4 catei usturoi
- sare si piper macinat

Intr-o tigaie antiaderenta am calit ceapa cu sare si piper macinat dupa gust. Am adaugat si ciupercile taiate marunt si am lasat tigaia pe foc mic pana cand ciupercile si-au lasat zeama.



Ouale, batute un pic cu furculita, le-am turnat in tigaie peste legume si am amestecat mereu pentru a se coace bine. Am oprit focul si am lasat compozitia sa se raceasca.


Pieptul de pui l-am taiat in jumatate pe lung, apoi fiecare jumatate am crestat-o pe grosime astfel incat sa obtin o felie de carne. Am asezat felia de carne intre doua foi de plastic si am batut-o usor cu ciocanul de snitele pana am obtinut grosimea dorita.


Peste fiecare felie de piept de pui am presarat un pic de sare si piper, am pus un sfert din compozitia cu ciuperci si la un capat am asezat cateva pastai de fasole verde congelata.


Am rulat cu grija si am legat rulourile obtinute cu sfoara.
Am uns rulourile cu boia dulce si le-am asezat intr-o tava cu peretii inalti.


Peste ele am pus ardeiul capia si ceapa verde taiate marunt. Intr-un pahar am amestecat sosul de soia cu apa, iar amestecul obtinut l-am turnat in tava.


Am dat tava la cuptor, la foc mic pentru o ora.
Dupa o ora am scos tava din cuptor si am adaugat continutul conservei de rosii amestecat cu usturoiul tocat marunt, putina sare si piper macinat. Am reintrodus tava la cuptor si am mai lasat-o 20 minute.
La sfarsit arata asa:


Se poate servi alaturi de piure de conopida, cu o salata de cruditati sau simpla. Este foarte buna calda, dar si rece. Se feliaza foarte frumos, cu minim de efort si atentie. In sectiune arata foarte frumos!




Nu cred ca mai este nevoie sa precizez ca inainte de a fi feliata rulada, trebuie sa inlaturam sfoara, nu?
N-o sa va para rau daca incercati! Asta garantez!
Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana