marți, 2 aprilie 2013

Pizza cu blat din lipie libaneza


Sambata trecuta am dat intamplator peste postarea Corinei (Pofta vine gatind) - Pizza pe lipie. Pentru ca aveam toate cele necesare si pentru ca pofteam la pizza de ceva vreme deja, am zis sa incerc si eu sa vad ce iese. Ei bine, de atunci am mai facut de inca trei ori, asa de mult ne-a placut! Modul de lucru este foarte simplu si pizza iese foarte buna. Lipia libaneza se comporta exemplar pe post de blat de pizza: este subtire, nu se rupe, nu se intareste la cuptor. S-a dovedit a fi o idee excelenta pentru pofticiosii puturosi :D
Obligatorii sunt doar lipiile libaneze, ca restul este optional si dupa bunul plac al degustatorului. Prin urmare nu voi da o lista de ingrediente, ci voi da cateva sugestii de ingrediente ce pot fi folosite deasupra lipiei: ciuperci, mezeluri, branzeturi, ardei gras, gogosar, ceapa, masline, boabe de porumb, piept de pui, ananas, rosii, spanac, oua, sos de rosii, usturoi, busuioc, ketchup, lastari, carne tocata etc.
 


Lipia am uns-o cu sos de rosii, am pus deasupra tot ce-am dorit, apoi am bagat tava la cuptor, la foc moderat, pentru aproximativ 10-15 minute.


Cand s-a topit cascavalul, pizza a fost gata.


Am servit-o imediat.
O poza cu sectiunea, sa se observe cat de bine stau toate pe lipia - blat:


O idee minunata! Va sfatuiesc sa incercati!
Este perfecta pentru o cina intre prieteni, dar si la micul dejun.
Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana