vineri, 26 aprilie 2013

Friptura de pui cu ardei si rosii


In cadrul provocarii Bucatar curajos, la sectiunea fel principal, a fost propusa reteta Tocanita de pui cu piure de cartofi si cascaval.
Din cauza dietei pe care o urmez, am renuntat la piure, iar tocanita am transformat-o in friptura la cuptor. Nu am folosit deloc ulei, in rest am folosit toate ingredientele indicate pentru tocanita.

Ingrediente:
- 6 pulpe superioare de pui, dezosate si fara piele
- 1 ceapa
- 1 ardei capia rosu
- 1 ardei capia verde
- 300g rosii mititele
- sare si piper macinat

Am aprins focul la cuptor, sa aiba ragaz sa se infierbante.
Pulpele le-am asezat in tava, iar peste ele am pus ceapa taiata marunt si ardeii taiati bastonase mici. Am presarat peste tot sare si piper macinat, apoi am turnat 200ml apa.
Tava astfel pregatita am bagat-o la cuptor, pe raftul din mijloc, la foc moderat.


Dupa 40 minute am scos tava din cuptor, am intors pulpele si pe partea cealalta si am adaugat rosiile taiate marunt.
Am avut norocul sa gasesc niste rosioare tare bune, zemoase si cu gust dulceag. O minunatie!


Am bagat tava iar la cuptor, pentru inca 30 minute.
Asa arata cand a fost gata:


Am servit imediat, cu mare pofta:



Foaaaarte buna a fost! Multumesc pentru idee Simona!
Carnea a iesit foarte frageda, iar legumele au format un sos minunat! Cu siguranta voi mai face acest fel de mancare! Nici nu zici ca este mancare de dieta!
Sa ne fie de bine!

PS Aceasta reteta este conforma cu dieta Montignac- faza I si cu dieta Dukan - zile PL (croaziera, consolidare, stabilizare).

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana