luni, 25 martie 2013

Parada dulce "Bucatar curajos" - martie 2013

In luna martie eu am fost cea care a ales reteta dulce pentru provocarea "Bucatar Curajos". M-am gandit din vreme ce reteta ar fi cea mai potrivita pentru aceasta provocare si a castigat detasat guguluful cu mac si lamaie. Este o reteta mai veche de pe blogul meu, pe care o prepar la fiecare masa festiva din familie, pentru ca este preferata de toti ai casei in defavoarea altor prajituri. Sper ca a fost o alegere inspirata si ca a fost pe placul celor care au decis sa participe la aceasta provocare.
Daca doriti sa participati si voi, trebuie sa stiti ca inscrierile si problemele organizatorice se discuta doar in interiorul grupului de facebook Bucatar Curajos, deci trebuie sa dati Join Group.

Si acum, ia utati ce minunatii au facut fetele ce au participat la provocare:

1. Simona's World - Gugluf cu mac si lamaie


2. Bucataria Elenei - Guguluf mac si lamaie la provocarea "Bucatar curajos"


3. Pasiunile Mihaelei - Chec cu mac si lamaie


4. Pasiune si culoare -Guguluf cu mac si portocale rosii 


5. Retetele Panselutei - Guguluf cu mac si lamaie


6. All day cooking - Chec cu mac si portocala


7. Enjoy Dessert - Chec cu lamaie si mac


8. Mancaruri simple - Chec cu lamaie si mac


9. Ceva bun - ceva dulce - Guguluf cu lamaie si mac


10. Bucate pe alese - Guguluf Aromat


11. Delicioasa - Chec cu lamaie, mac si zmeura


12. Delicious Flavours - Muffins cu mac si lamaie


13. Cu Lili in bucatarie - Chec trandafir cu lamaie si mac


14. Piri Piri e Canela - Chec cu mac si lãmâie


15. Casuta Laurei - Provocarea Bucatarul curajos, martie: Guguluf cu lamaie si mac


16. Hai sa gatim cu Mishu - Guguluf cu lamaie


Ei? Nu-i asa ca este o parada fabuloasa? Numai minunatii!!!!
Felicitari tuturor participantilor la provocare! Va multumesc ca ati avut incredere in propunerea mea si ati incercat-o. Va servesc si eu virtual cu o feliuta din guguluful meu:


Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana