duminică, 23 decembrie 2012

Pui cu mazare, la punga


Am mai spus eu ca ador pungile pentru gatit mancare la cuptor. Se pot gati in ele o multime de mancaruri delicioase!
Pun pariu ca niciodata nu v-a dat prin cap sa gatiti in aceste pungi mazare! Eu am facut acest experiment si pot spune, fara modestie, ca n-am mancat niciodata o mancare de mazare mai buna.

Ingrediente:
- 8 pulpe superioare de pui, curatate si parlite
- 1kg mazare congelata
- 1 ardei gras verde, mare
- 1 ceapa mare
- 1 lingurita marar uscat
- 1 lingurita cimbru uscat
- sare si piper macinat
- 3 linguri ulei
- 1 lingurita boia dulce
- 1 punga speciala pentru friptura la cuptor

Toate cele enumerate mai sus le-am pus in punga speciala pentru friptura la cuptor, am inchis bine punga la gura si am amestecat usor pentru ca toate sa se imprieteneasca.
 


Punga am asezat-o in tava si am gaurit-o cu o scobitoare in vreo 4 locuri.
Tava am bagat-o la cuptor, pe raftul din mijloc, la foc moderat, pentru 50 minute.
Dupa cele 50 minute mancarea arata asa:


Un singur cuvant care o descrie: DELICIOASA!!!!



A fost foarte buna! Sarut mana pentru masa!

PS mancarica asta este conforma cu dieta Montignac, faza I.

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana