joi, 4 octombrie 2012

Paste cu ciuperci si smantana


Cred ca toata lumea face ca mine, adica atunci cand nu stie ce sa mai faca de mancare face paste :D Asa s-a intamplat si in cazul meu intr-o seara, cand nu era nimic pregatit pentru cina si nici chef de chestii complicate nu era. Traiasca pastele!

Ingrediente:
- 500g paste (la alegere)
- 600g ciuperci proaspete
- 2 cepe
- 4 linguri ulei
- 300ml frisca pentru gatit
- sare si piper macinat
- patrunjel verde

Am taiat ciupercile cubulete si ceapa am taiat-o finut. Ceapa am calit-o cateva minute in ulei, in care am adaugat 1/2 lingurita de sare si 1/2 lingurita de piper macinat. Cand a devenit sticloasa am adaugat ciupercile si am lasat pe foc mic vreo 10-15 minute, cat sa se inmoaie ciupercile. Nu am adaugat apa. Ciupercile lasa destula zeama.


Am adaugat smantana pentru gatit, am mai fiert 5 minute si am oprit focul.



Pastele le-am fiert conform instructiunilor de pe pachet si le-am scurs bine de apa in care au fiert. Peste paste am turnat compozitia de ciuperci cu smantana si am amestecat bine. La sfarsit am adaugat si patrunjelul taiat marunt.


Am servit imediat.




Si reci au fost bune, astfel ca ce a ramas am pus la pachetel.
Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana