sâmbătă, 13 octombrie 2012

Jucarie pentru bucatarie


Azi nu postez o reteta.
M-am gandit sa va arat una din jucariile mele din bucatarie. Este un arzator cu butelie de gaz.



Prima data l-am vazut la tata si automat mi-am dorit si eu unul. Pui de piroman ce sunt! smiley6693.gif
La ce il folosesc? La parlit chestii: pulpe de pui, picioare de porc, sorici, funduri de lemn... smiley4421.gif



Lasand gluma la o parte, va spun sincer ca mi se pare foarte util in bucatarie.
Il gasiti de cumparat la magazinele de unelte, si costa aproximativ 40 lei. Butelia se poate schimba cand se termina. O butelie noua costa 5 lei.
Sper ca v-am dat idei!  smiley1653.gif

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana