miercuri, 5 septembrie 2012

Pachetele cu carne


Pachetelele astea umplute cu carne le-am facut de foarte multe ori de-a lungul timpului insa niciodata nu mi-a dat prin cap sa fac si ceva poze. Sunt perfecte pentru o aniversare cu bufet suedez, o intalnire in familie sau cu prietenii, un picnic, sau doar pentru o gustarica rapida intre doua treburi care nu sufera amanare. Sunt foarte simplu de facut si nu ezit niciodata sa le fac daca am toate ingredientele necesare.
Pe blog am mai prezentat acest mod de lucru la reteta de Pachetele cu legume, care este o reteta de post.

Ingrediente:
- o ceapa mare
- 1kg carne tocata (amestec porc cu vita am folosit eu)
- 200g mazare (congelata am folosit eu)
- 4 linguri ulei
- piper negru macinat
- sare
- cimbru uscat
- 1 pachet foi subtiri de placinta (eu am folosit Bella si cu alta ocazie am folosit Linco)
- ulei pentru prajit

Ceapa taiata marunt am calit-o in cele 4 linguri de ulei impreuna cu piper macinat (1/2 lingurita), sare (1 lingurita) si cimbru uscat (1 lingurita).


Cand ceapa a devenit sticloasa am adaugat carnea tocata si mazarea.



Am lasat pe foc pana cand carnea si-a schimbat culoarea, avand grija sa amestec in mod constant pentru a evita prinderea compozitiei de fundul cratitei. Nu am adaugat deloc apa. Carnea isi lasa destula zeama.



Am rasturnat carnea intr-o strecuratoare si am lasat-o sa se scurga bine de zeama lasata in timpul fierberii si sa se raceasca. Neaparat compozitia trebuie sa fie rece cand va apucati de impachetat pentru ca altfel foile se rup repede. Modul de impachetare il vedeti la reteta Pachetele cu legume.
Foile de placinta le-am taiat in 4 (o data pe lung si o data pe lat) si le-am umplut cu carne. Nu va apucati de prajit pana cand nu ati terminat de impachetat, pentru ca pachetelele se prajesc foarte repede, fiind necesare doar cateva secunde pe fiecare parte.


Am pus ulei de un deget inaltime in tigaie si am pastrat focul mic. Nu am pus multe pachetele de odata la prajit pentru ca se prajesc foarte repede si trebuia sa ma misc rapid. Cateva secunde pe o parte si deja sunt maronii. Alte cateva secunde pe cealalta parte si sunt gata.


Le-am scos pe servetele absorbante, desi trebuie precizat ca nu se scurge nu stiu ce ulei de pe ele. Trebuie evitat sa le puneti una peste alta sau sa le acoperiti cu capac pana se racesc pentru ca se inmoaie. Pentru a ramane crocante si fragede pastrati-le pana se racesc pe un platou, intr-un singur rand.


Sunt delicioase si aspectuase.



Ma gandesc sa mai fac in acest fel pachetele cu branza si pachetele cu mere.
S-aveti pofta!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana