vineri, 23 martie 2012

Painea Filozofului


Painea Filozofului este o paine conforma si poate fi mancata in dieta Montignac (faza I), dimineata. Poate fi asociata cu lactate degresate si cu gem conform, fara zahar.
Este foarte usor de facut si nu necesita cunostinte aprofundate de panificatie.


Ingrediente:
- 1 cana  tarate
- 1 cana faina integrala de grau
- 1 cana faina integrala de secara sau ovaz
- 1 cana lapte sau iaurt degresat (0.1% grasime)
- 2 albusuri
- un farf lingurita de sare
- o jumatate de lingurita praf de copt
- o jumatate lingurita bicarbonat de sodiu

*** masurati ingredientele cu aceeasi cana sau cu cani la fel

Intr-un bol am pus toate ingredientele si am amestecat cu o lingura de lemn, pana am obtinut o compozitie omogena.






Am captusit o tava de cozonac cu hartie de copt si am turnat compozitia in ea. Cu mainile ude am modelat suprafata painii.




Am bagat tava la cuptor pentru 40 de minute, pe raftul din mijloc si la foc mediu spre mare. A rezultat asta:



Dupa ce s-a racit, am taiat painea in felii grosute si am impartit-o in pungulite: 3 felii intr-o pungulita = o portie.
Pungulitele le-am bagat la congelator.
De fiecare data cand vroiam paine la mic-dejunul de a doua zi, scoteam o pungulita din congelator si o lasam in frigider pana dimineata.
Are o textura usor umeda din cauza taratelor. Este foarte buna si foarte satioasa.


Se poate coace si sub forma de briose.

Reteta o am de la Leea, care a postat-o pe forumul pentru femei - FABs.

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana