marți, 24 august 2010

Trandafirasi din caramele



Cu totii stim trandafirasii dragalasi de pe prajituri si torturi. In majoritatea cazurilor ei se fac din pasta de zahar in care sunt adaugati coloranti alimentari.
Dorindu-mi niste trandafirasi pentru un tortulet, insa neavand nici pasta de zahar si nici coloranti, am cautat pe internet si am dat peste ideea Plicuricei de pe forumul Culinar.ro. Ea propunea fabricarea de trandafirasi din caramele. Desteapta idee, nu ?
Ea a folosit caramele Sugus, insa eu am incercat cu caramele simple Cipi si cu Maoam.



Am taiat caramelele in 5 bucatele, una mai mica si patru cat de cat egale.



Din bucatica mai mica am format o lacrima si am infipt-o in varful unei scobitoare:



Celelalte bucatele le-am pus pe rand intre doua bucati de folie si le-am intins cu sucitorul in forme alungite si ovale...



... pe care le-am lipit artistic :) si circular de lacrima infipta in scobitoare.
Si gata trandafirasii :) Usor, nu? :) Va spun cu mana pe inima ca este foarte usor de facut si nu va trebuie cine stie ce indemanare artistica :)
Scobitorile "inflorite" le infigeti intr-un buretel de vase pentru a sta verticale pana la folosire.
Atentie! Trandafirasii se pastreaza la rece pana la folosire!



Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana